עורך דין – ככה תהפוך את האתר שלך לרווחי יותר

כמעט כל עורך דין הפנים ש"צריך אתר". המהפכה המקוונת לא פסחה על מפולפלי העם, ורבים מעורכי הדין "נאלצו" להדפיס שוב את כרטיס הביקור היוקרתי ולהוסיף לו את השורה הססגונית, הפותחת באותיות הwww… אבל בעוד שזה אולי נשמע כמו ואווווו (ה-WWW), ברוב המקרים זה לא ככה… אתרים רבים של עורכי דין נראים בעיני יותר כמו ציור מופשט של צייר רוסי. 

נו טוב, הגזמתי קצת; אבל כמי ש"חי" את רשת האינטרנט, ולאחר שסקרתי מאות אתרים של עורכי דין, אני מרשה לעצמי לומר בצורה עניינית שרבים מאתרי הנישה של עורכי הדין לא באמת משרתים את האינטרסים של בעליהם. תשומת לב קלה, מחשבה נוספת אחת, ובלי השקעת זמן מוגזמת – תאפשר בקלות יחסית ליצור נוכחות מקוונת נכונה יותר, ויעילה יותר.

את שלשת הטיפים אני אסדר לפי סדר החשיבות שלהם בעיניי עד כמה שאוכל. אבהיר כי הרשימה מיועדת בעיקר לעורכי דין בעלי משרדים קטנים (יחסית), ולא פירמות גדולות המאגדות בתוכן עורכי דין רבים ותחומי משפט רבים ומגוונים. לאלה אכתוב בנפרד, ברשימה אחרת. 

הצטרף עכשיו ל-4500 עורכי דין, המקבלים עדכון כשמתפרסם תוכן חדש

טיפ 1:

כתוב את הטלפון שלך בצורה ברורה – בחלק העליון של האתר

קח בחשבון שהגולש נותן לך צ'אנס של 8 שניות כשהוא נכנס אליך לאתר. כן, זה הכל. עורכי דין רבים "מחביאים" את מספר הטלפון של המשרד בתחתית העמוד הראשון (במקרה הטוב), ובמקרה הסביר בעמוד "צור קשר".

אל תהיה נאיבי, הגולש לא יחפש את הכפתור שיוביל אותו אל הטלפון שלך! הרי בלאו הכי בנקל הגולש יכול לחזור לגוגל ולחפש משרד אחר – >> ברור יותר…

אם אתה רוצה שלכל מי שייכנס אליך לאתר יהיה נוח להתקשר אליך – אז בכל העמודים שלך (1), בחלק העליון (2) ובפס התחתון (3), תכתוב את מספר הטלפון שלך, ובגדול (4). (תעקוב אחרי 4 ההמלצות).

האתר של עו"ד יפת הוא דוגמא יפה לטלפון במיקום בולט + בגדול:

tama38example

טיפ 2

 

צור קוביית "צור קשר" המאפשרת מילוי פנייה מכל עמוד באתר

לא כל הגולשים ממהרים להתקשר. חלקם מהסס, שוקל ומתלבט. חלקם היה מאוד רוצה לשאול אותך שאלה, ככה, במרחק נגיעה מהמסך – בקלות וביעילות, ובלי התחייבות

אני ממליץ בחום ליצור קוביית "צור קשר" המשלבת שדות מילוי נוחים, שיאפשרו לגולש ליצור קשר בקלות. מומלץ לשבץ את הקובייה בצד השמאלי העליון של האתר – לשם העיניים של הגולש העברי נוטות. בנוסף, ציין כי הפנייה "ללא התחייבות", הדבר אולי ברור מאליו, אך המילים הללו מזמינות ומעודדות.

הקובייה תוכיח את עצמה, בגדול!

טיפ 3

 

כתוב בצורה ברורה בדף הכניסה – במה בדיוק המשרד שלך מתמחה

נבצר מבינתי – הגם שעורך דין אני – להבין כיצד רוב הקולגות שלי בוחרים לפאר את דף הכניסה לאתר שלהם בתיאור מומחיותם המופלאה בלא פחות מ-20 תחומי משפט שונים.

כן, לא תתקשו למצוא אתרים בהם עורך הדין (שאך לפני 4 שנים הוסמך) מספר על מומחיותו בדיני עבודה, בדיני משפחה, במקרקעין, בירושות, בצוואות, במיזוגים.. להמשיך? ובכן, מכובדיי עורכי הדין, הגם שיש סיכוי קלוש שחלקכם נועד לגאונות ומבין ביותר מתחום וחצי בעולם המשפט, אנא מכם: 1. אל תזלזלו באינטליגנציה של הגולש. 2. (ואולי יותר חשוב) אל תבלבלו את הגולש!

חפשו היכן היתרון האיכותי שלכם, היתרון האמיתי. היכן הניסיון המקצועי שלכם בא לידי ביטוי מידי יום. אם קשה לכם למצוא את היתרון, בדקו בחשבוניות וגלו מהם התיקים מהם אתם באמת מתפרנסים. אחרי שהגעתם למסקנה ברורה – כתבו בצורה ברורה בראש דף הבית באתר, נושא אחד או שניים בו הנכם עוסקים.

תראו כיצד משרד אגרט קראוס הבהיר לגולשים כבר בראש העמוד, במה בדיוק עוסק פורטל נזק שבניהול המשרד שלהם:

nezeksite

תחשבו על זה ככה: כשאתם כותבים על ניסיונכם בתחום אחד (במקרקעין למשל), ומבליטים זאת, יש לכם יותר סיכוי לגרום לגולש שחיפש עורך דין שמבין במקרקעין להתקשר אליכם. הניסיון (הרדוד) לתפוס כל מי שנכנס אליכם לאתר, ולא חשוב איזה עורך דין הוא חיפש – הוא ניסיון (כמעט) חסר סיכוי.

אני יודע שקשה לכם, שאתם מאוד רוצים לכתוב המון… תתאפקו, זה לא עובד.

 טיפים נוספים? בהמשך…

………………

הנושאים עליהם אני כותב מעניינים אותך? הצטרף/י עכשיו לעורכי הדין המקבלים ממני ישירות לווטסאפ עדכונים חמים בנושאי קידום ושיווק. 

איך מצטרפים? בקלות! שלח/י לי עכשיו הודעת ווטסאפ באמצעות הקישור הזה, ואני אדאג שתקבל/י לפני כולם את העדכונים הכי חשובים שאני מפרסם.